Viser innlegg med etiketten ipomoea. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten ipomoea. Vis alle innlegg

onsdag 23. mars 2011

Frø i vann

ENDELIG!!!!
Det viktigste av frø er i vann!!!
Tomater: Green grape, tigrella, en navnløs biff og gul kirsebærtomat.
Salat- og pepperbasilikum, peanøtt og et par ipomoea-varianter. Så får vi håpe morgendagen blir grei og lar meg få dem i jord. Kanskje fler til helga?