I bloggen Grønn og skjønn, fant jeg et gammelt innlegg om samplanting som var midt i blinken nå. Jeg har hatt mesteparten av årets tomatsjau, men står her med to hjemløse planter og en siste murerbalje - som allerede er opptatt av stikkløkene fra i vår. Nå luker jeg løkene som er der tomatene må få hullet sitt, og lar resten av løkene stå.
I tillegg innbiller jeg meg at det ligger noen stilksellerifrø og slenger, de kan få bo i de andre trauene - tomatene er ganske glisne nederst i år.
Kjempespent på løkene, ungene har jo mobbet meg for litt stusselige resultater tidligere år... LOL!
Viser innlegg med etiketten samplanting. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten samplanting. Vis alle innlegg
søndag 17. juni 2012
Abonner på:
Innlegg (Atom)