søndag 13. mars 2011

Syk og frøstresset

I tillegg til at huset ser ut som en slagmark og vi bor på to soverom og et kjøkken uten lys, vil bihulene ikke bli friske.
Men det som stresser meg er at jeg ikke har fått sådd noe som helst...
Og ikke får jeg tak i drivhusstativ, lysarmatur eller plasttrekk heller, det står en million bok-kasser foran. Utrolig hva som kan hope seg opp i ei stue, gitt!

Men på pluss-siden: Løkpottene måtte ut av garasjen for å gi plass til flyttekasser, og det spirer så fint i det jeg innbiller meg er Angelique, og i en samlepotte merket "løk"...
Og så blir det fint, da.

4 kommentarer:

  1. Du skal få tomatplanter av meg, og litt annet også :)
    I'll be here!
    God bedring!!!

    SvarSlett
  2. God bedring! Her er en virtuell blomst til oppmuntring: http://adrianharveyphotography.wordpress.com/2011/03/06/cape-daisy-macro/

    SvarSlett
  3. Stakkars deg !
    Bihulene mine har det ikke noe godt de heller, nå har de vært tette i tre uker, isj og æsj:(
    Jeg har kjøpt meg en neseskyller og den renser godt opp i bihulene, jeg tør nesten ikke tenke på hvordan det hadde vært uten den. Har du prøvd det? Hvis ikke vil jeg anbefale deg å kjøpe en. Det føles forfriskende etterpå og bihulene får seg en rens. Du får den på apoteket. Det er ingen medisin og den anbefales for tette bihuler og for folk som strever med pollenallergier - og den kan brukes flere ganger om dagen hvis man ønsker.

    Såinga mi er som i fjor - null og niks hitill. Men jeg skal så erteblomster i april - basta!!!

    God bedring:)

    SvarSlett
  4. Hei Anita! husker du i fjor???? Drivhuset mitt?? I år har jeg ennå ikke sådd ett frø. Tok riktig nok frem frøboksen idag, men først må jeg få tak i så-jord. Sommeren kommer og blomster skal det bli, men med en noget mere behagelig strømregning enn forrige år :-)Hilsen Kristin

    SvarSlett