mandag 8. august 2011

Har gitt opp litt

I det siste har hagegalskapen vært mest i kjeften. Når jeg kommer ut er  det alltid masse å finne på - og det er i grunnen der problemet ligger. Det er for mye - og for mye av det er for tungt for meg. Det er mye som skal graves, graves opp og flyttes. Sages ned eller hugges. Bygges.
Så blir det til at jeg klipper av litt persille, pusler med noen pelliser, tar en runde med mamma og saksa så hun får erteblomster til vasene hjemme og hortensia til grava eller noe annet smått. Som forsåvidt også skal gjøres, men som bare jeg kan se er gjort.

Sukk.

Er det dette folk har snakket om når de er høstlei? Vi er jo bare tidlig i august, jeg er ikke vant til å bli lei før jeg får neglesprett inni hagehanskene sånn ut i oktober en gang...?

Kanskje jeg skal fortsette på såldet jeg begynte på i går? Ble så betuttet av at armene verket etter halvgått løp med sag og drill - og verkingen ble jo ikke bedre på jobb i dag. Først en runde på trimsykkelen, kanskje. Det sies man skal bli i humør av å trene?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar