søndag 5. januar 2014

Andre blogger?

Jeg har en tag / etikett i høyremargen om "Andre blogger".
Den er vel i beste fall misvisende!

For jeg har ikke blogget så veldig mye OM andre blogger, men jeg har jo en god del jeg følger likevel.
Selv om jeg har vært lite innom blogglista mi nå i vinter, så er det flere URLer jeg husker, og bloggnavn jeg googler i ny og ne.

I dag oppdaget jeg Bjørkvold besøkshage sin blogg. Mange flotte bilder!
Og jammen har gubben laget seg en blogg til: gisles mat.

Veldig mange av bloggene jeg titter innom finner man via hageblogger.no. (Big surprise...!)
I tillegg er jeg innom Helenes Hengekøye rett som det er, og en del andre bibliotek- og nettfagsteder.

På fagfronten (som for meg er medisinsk bibliotekvirksomhet) venter jeg meg mye av den ganske nystartede  SMH-bloggen, og et av mine litt hemmeligere nyttårsforsett er å bidra til den. Alle mine andre nyttårsforsetter gikk i vasken første nyttårsdag, så vi får håpe at dette ikke blir like kortlivet! :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar