søndag 10. juli 2016

Det kom et drivhus...

Riktignok ikke det store, vakre, victorianske glassdrivhuset med mursteinsbunn som jeg egentlig drømmer om, men likevel, et drivhus. Som jeg tilbringer godt med tid i, og som har gitt meg et eget sted for å potte om i normal ståhøyde. Til og med uten at det må ryddes og skures når kokken insisterer på at vi skal spise ute på verandaen. Naboen som gav det bort bygger drømmedrivhus, så vi er begge fornøyde.
Innredningen er foreløpig ganske nøktern, og slik vil det nok fortsette å være til jeg får drømmedrivhuset. "Plantebordet" er et trancherbord med skuffer fra IKEA, med en liten vinylduk fra Stoff&Stil teipet fast. Plantebrettet er fra overlysstativet jeg pleier å ha inne om våren, med to enkle bukker under. (Stativet er opptatt med å holde tomatplasthuset oppe.) Bukkene viste seg fine å ha til løk-tørke-kurver.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar