lørdag 1. mai 2010

Avslutning og ny start

I dag hadde jeg siste dag på jobben. Det er litt vemodig å skulle slutte, men vikariater tar nå en gang slutt. Jeg er friskere enn da jeg begynte, og det var jo hovedpoenget.
Nå skal jeg tilbake til min gamle jobb, i 30%, foreløpig. Men først er det fri hele mai, på grunn av at permisjonen var ut mai. Økonomisk er det en smule ugreit, for å si det slik, men det skal bli godt å fokusere på opptrening i større grad enn nå.
Veldig spent på hvordan det blir å komme tilbake. Gleder meg til det faglige, til å fordype meg. til å undervise, hvis jeg blir frisk nok til å ha så stor stilling at jeg kan gjøre dét på en faglig forsvarlig måte. I 30% er det jo fort gjort å bli en velutdannet kontordame... Men kanskje er det et helt greit ambisjonsnivå for en stund framover. Vi får se.

4 kommentarer:

  1. Kos deg i mai, og lykke til videre

    SvarSlett
  2. Takk, Tresje, jeg skal gjøre mitt beste.
    ;-)
    Det blir sommerferien min, dette, og man kan jo ha ferieavvikling i verre måneder enn mai...!

    Må bare greie å holde økonomitankene på en armlengdes avstand!

    SvarSlett
  3. Mai er en fin frimåned - og den første dagen lover jo utrolig bra!
    Økonomisk ugreit, ja, ser den. Det er mye som frister nå.. Huff!
    Kom gjerne innom på kaffe, om du er forbi. Og ellers håper jeg vi ses den 19!

    SvarSlett
  4. Så fint at det går framover med deg. Mai er en kjempefin måned å ha fri, men skjønner godt den øknomiske biten. Slitsomt.

    SvarSlett