mandag 24. mai 2010

Feil dag!

Av alle dager å plante ut for eksempel MAIS på, måtte jeg velge den mest blåsende og iskalde av dem alle?! Trodde jeg var grei når det så ut til å bli overskyet, men så ble det jo strålende sol igjen. Men med is-vind! Fram med laken, det blåste bort, kom etterhvert på at jeg har jo sånn "skikkelig" til å dekke med, sånn tynt hvitt greie. (Altzheimeren har slått inn her!)
Har ikke turt å se etter om rakleverket rundt maisen fremdeles står oppreist, men håper det beste!

To runder i lysløypa i dag, en i t-skjorte i formiddag, og en med flere lag ull og hansker nå i kveld!

3 kommentarer:

  1. Ja her har jeg ikke turt å plante ut maisen enda. Har skjønt at den er pinglete når det gjelder kulde, men snart skal den til pers!

    SvarSlett
  2. Tenkte jo ikke det ble kulde når det ble overskyet? Var redd for nattefrost fra klar himmel, jeg...
    :-(

    SvarSlett
  3. Ja mine står inne enda de også. Brrrrr.....

    SvarSlett