søndag 31. mars 2013

Furten og frustrert

Jeg har - nok en gang - prøvd å legge til annonsefunksjonen her på Blogger. Ikke for å bli rik, men for å se hvordan det funker. Men jeg må tilstå at jeg sjelden har følt meg mer idiot. 

Og det er jo en nyttig øvelse for meg som til daglig skal fasilitere andres nettbruk slik at det oppleves enklest mulig. Nyttig, men ikke spesielt morsom. "it's good for your humility", som nonnene sier.

Nå har jeg sendt tilbakemelding til AdSense, og jeg er redd den virket både hjelpeløs og grinete. Men det er i grunnen slik jeg føler meg akkurat nå. Det er ti år siden mitt første blogginnlegg, og selv om den første bloggen forsvant, anser jeg meg jo for å være en erfaren blogger. Erfaren, men altså ikke særlig avansert. Vurderer å bytte til Wordpress. Kanskje gresset er grønnere på den andre siden?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar