fredag 3. mai 2013

Pastinakk, rucola og Reddik Zlata i jord

Lite blogging om dagen, for i overimorgen har jeg konfirmant i huset!
Men siden frøpakkene er lagt ved PCen for å bli notert som sådd i bloggen, og jeg skal rydde rundt den  samme PCen, så får jeg heller ta meg tid til å legge inn notatet, og få rest-frøene tilbake i frøboksen.
Kan det ha vært ca en uke siden, tro? Jeg lagde et lite fiberdukstelt til dem, men det blåste i stykker i løpet av natta og neste dag.

Ellers er plantene i rute. For mange, og for store, og ute er det for kaldt. Alt som det pleier, med andre ord.
;-)

2 kommentarer:

  1. Høres kjent ut, ja. Drivhus hadde kanskje vært tingen? :)

    Synes forøvrig at du kan endre linjen under bloggtittelen din, sånn at hage kommer først. ;)

    SvarSlett
  2. Hage før familie? Nå har jeg jo ikke blogget på en måned - og snaut nok holdt på i hagen - på grunn av ungene...
    Men skal tilstå at jeg gleder meg til hage i morgen!
    ;-)

    SvarSlett