onsdag 20. mars 2013

Nye frø i jord i går

Jeg holder meg i det matnyttige hjørnet:
Sitrontagetes (kanskje, fant dem i lomma og hadde sitron- og lakris. Likte ikke lakristagetesen, så jeg håper dette er sitron...)
Hablitzia - veldig glad for å finne en ekstra av denne. Gav bort den jeg hadde lagt av til meg selv da jeg fikk for få til de som spurte fra Hablitzia-gruppa på Face.
Rød basilikum
Broccolo Romanesco natalino
Flerfarget blomkål - håper det er tidlig nok, i fjor ble det pent og lilla, men ingen hoder.

I dag er trommesettet stablet bort fra stua til en krok på gutterommet. Om innbruddstyver går den veien, blir det en original alarm! :-)
Med litt flaks har jeg overlys-stativet klart i kveld, ellers blir det til helga. Atten trangbodde chili lengter etter potte for seg selv! Og cosmos har jeg ikke sådd enda, så det er også et godt stykke opp på lista. Og ipomoea, men den kan vente litt.

2 kommentarer:

  1. Godt å lese at det såes i flere hus, mye spennende har du også puttet i jorden :) Kjekk innbruddsalarm forøvrig *ler*

    SvarSlett
  2. Må få tatt et interiørbilde, så Bonytt finner meg...
    ;-D

    SvarSlett