torsdag 15. april 2010

Rusletur

To dager på rad har jeg ruslet i andres hage. Det er så deilig å se våren sprute fram, så flott å være sammen med andre som blir henrykte over trilliumen de trodde var borte. Og så tror jeg helt alvorlig at hagefolk er hakket mer livskloke enn andre? Eller er det bare at vi går rett til rota? Hmm, det må jeg filosofere over!

I tillegg så blir det jo med en og annen plante hjem, og det er også hyggelig. Jeg har venner rundt omkring i hele hagen, etterhvert, og de plantene er ekstra kjære for meg!

5 kommentarer:

  1. Ja det er jeg helt enig i. De plantene jeg har fått av venner er jeg ekstra glad i:) Apropos det....nå titter hostaen fram her:)

    SvarSlett
  2. Hallo... hagen min har ikke sett snurten av deg!!!! ;-)

    SvarSlett
  3. Ja ikke sant? Alle de hagevennblomstene som vokser i hagen min er ekstra kjære:)
    Og de i drivhuset også!!!!

    SvarSlett
  4. :-) damer!

    Nei, du sier noe, Turbolotte. To lerret står i skapet og venter på at jeg skal få ut fingeren, også! Søndag ser ledig ut her, men da må nok vesletuppa få bli med?

    SvarSlett
  5. Ja ta med vesla! Koselig det. :-)

    SvarSlett