lørdag 17. juli 2010

Har endelig skjønt noe

Dette med matpakker. Jeg er jo så kjedelig i matveien at det er helt greit å bare bli mett. Er det velsmakende, er det fint, men jeg har aldri giddet å streve veldig for å få ting supergode. Har jo greid å holde vekta grundig oppe uten å LAGE fristelsene, liksom.
Men nå som jeg prøver å holde meg unna gjær, blir matpakke gjerne wraps, siden mykt knekkebrød ikke er noen stor hit. Og wraps ser jo gode ut, uansett.
Så nå har jeg omsider skjønt at jeg får "husmorpoeng" av å stille med "riktig" mat in public.
Og riktig er maten så snart det stikker ut et salatblad... Vannflaske gir bonuspoeng, forresten.

Sikert den samme poengskalaen som benyttes for de som "tok med en ekstra kake, det går jo alltid med". Men akkurat dét kommer neppe til å skje her i gården på enda noen kilos tid...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar