fredag 4. mars 2011

Blandet fornøyelse

Denne ferien har vært en smule blandet. Vi hadde en overnatting på et Badeland, litt så som så siden mye var ødelagt etter forrige vinterferiepulje og fordi maten var kjip. Jeg ble dårlig på vei hjem, mest med forkjølelse, men også uggen i magen. Høy feber, kvalm, besvimte på do, (aldri skjedd før, rar følelse) og så rett i seng. Null stemme dagen etter. Sykemeldt resten av uka. Og mer enn elendig nok i formen til at jeg ikke hadde spesielt dårlig samvittighet for å være hjemme.
Selv om jeg er en smule stresset over det som ikke har blitt gjort på jobb. Og over at jeg måtte melde avbud litt vel sent til to ulike behandlinger, som jeg antakelig må betale for.
Hyperaktive snekkere har krydret sykeleiet mer enn jeg har greid å sette pris på, selv om jeg egentlig er veldig fornøyd med dem. Spørs om vi ender med å ta hele stua. Men da må jeg kanskje snakke litt mer med banken?
På pluss-siden har vi fått ny startmotor til bilen i dag- og det mente verkstedet var reklamasjonssak, så det blir antakelig gratis. Det passer i grunnen bra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar