torsdag 31. mars 2011

Saaakte - og ikkje i dag...

Stua begynner å sette seg så smått. Det er fylt opp i bokhyllene, tre stakkars kasser - av sikkert 50, er klare til å gå på Gjenbruksen. TVen fikk plass i de gamle Ivar-hyllene, og eneste investering hittil er én høy Ivar-vang. Lurer på hvordan vi har pådratt oss én fra før??? Men i dag har jeg gått hjem fra jobb og sitter veeeldig rolig. Jeg er så svimmel! Alt går bra så lenge jeg ikke beveger meg, eller ser på noe som beveger seg veldig. Saguarokaktus på TV var fint, flaggermus funket dårlig... Barn som gjør lekser går fint, barn som leker er det bare å lukke øynene for. Tømme oppvaskmaskin var ikke noen god idé. Skulle tatt den øverste etasjen først... Tror jeg sier natta til verden og håper den er roligere i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar