søndag 17. januar 2010

Aftenstemnings-te

En av dere har skrevet om en te som heter Sleepytime.
For mange år siden var en av mine venninner over alle støvleskafter nyforelsket, og fant en te som het noe slikt som "Aftenstemnings-te". Søvn var ikke det min venninne tenkte mest på der hun blomstret fnisende rundt, men stemning til kvelds ville hun gjerne ha...
Skuffelsen var derfor stor da både hun og den utkårede sovna i hver sin ende av sofaen for første gang siden de fant ut av hverandre!
LOL!
Men de ble nå gift, og det ser ut til å holde bra.
Lurer forresten på om teen finnes fremdeles, den var riktig god på smak...

3 kommentarer:

  1. Ja sånn kan det gå du:) Kanskje det er den teen Harryford skal skaffe seg i stedet?

    SvarSlett
  2. Hmmm - da måtte jeg ta den sånn i 3 tiden på natten - hvilket jeg vel kunne, for det første jeg gjør er jo sette på tevannet!!!

    Må glise av den historien - ser den levende for meg - det er noe rart med disse "første gangene" - selv om å sovne i sofaen vanligvis ikke kommer inn i den kategorien! :-)

    SvarSlett
  3. Ha-haaa! Den teen tror jeg jeg må gi til gubben her. Kjekt som fy!

    SvarSlett