søndag 10. januar 2010

Så hyggelig å "se" dere igjen

Egentlig skulle jeg blogge to lange innlegg for en time eller to siden. Et tankevekkende om skilsmisser og de ulike historiene, og ett om ferieminnene fra nyttårsturen til GC. Men da jeg logget inn fant jeg jo ut at "alle" jeg følger hadde blogget så mye, og det måtte jeg jo lese.

Så her sitter jeg. Glad og fornøyd over at jeg har levende, hyggelige, kloke og rare venner å gå inn i det nye året med. 2009 sluttet veldig mye bedre enn det begynte, og det er delvis takket være dere! Så tusen takk!

4 kommentarer:

  1. Og jeg er veldig glad og fornøyd over å få være en som får lese AnitaH2 sine tanker og betraktninger. :-)
    Har sagt det mange ganger før, og sier det igjen, du skriver så naturlig godt, enten du skriver kort med skarp penn, eller langt mykt og fortellende.

    Ellers deler jeg din undring over at samme sak kan oppfattes så forskjellig fra mennesker en skulle tro hadde fått anledning til å bli kjent med hverandre.

    SvarSlett
  2. Jeg har hatt en laaaang bloggpause pga det tøffe arbeidsprogrammet jeg har hatt i høst. Så det er først nå jeg har begynte å blogge og lese blogger igjen, og jeg er så enig så enig. Det var et vidunderlig hyggelig gjensyn:)

    Jeg slutter meg forøvrig til Harryford. Du skriver utrolig bra og ikke minst tankevekkende.

    SvarSlett
  3. Godt å ha deg tilbake i landet!!

    SvarSlett
  4. Hei og godt nytt år! En PM venter på deg.

    SvarSlett