fredag 6. april 2012

Det kan alltid bli verre ;-)

I dag formiddag satt jeg og surmulte over at alle andre var ute og lekte, eller jobbet rundt huset. Mens jeg satt i sofakroken og forbannet eksistensen av bihuler generelt og mine spesielt. Jeg har vært så slått ut at jeg stort sett har bare hørt på hageprogrammene jeg har tatt opp på TV-opptakeren. For bildene var så raske og slitsomme...

Nå har alle kommet inn. Til meg. For DET SNØR!

Jeg vet selvfølgelig at mange har det verre, og at jeg er en himla sutrekopp. Det er en skam å synes synd på seg selv når man mest sannsynlig er frisk og sitt gamle jeg før fridagene er over. Jeg har til alt overmål tulipaner i knopp og påskeliljer og forsythia tatt inn fra egen hage akkurat til påske. Så jeg skulle i grunnen bare holde snavla. Men akkurat nå er jeg bare der. Med barnedyna rundt skuldrene og kamillete ved siden av tastaturet.
STAKKARS meg!
;-)

Vesla har sådd lupiner ute, og vi begge har fått frø til fargerike blomkål i jord her inne, da. (Pottene var fylt med jord i går, og stod laglig til rett utenfor verandadøra, ellers hadde nok ikke det siste skjedd.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar