torsdag 5. april 2012

Liker du Sex og singelliv er du ikke systemansvarlig i huset?

Siden jeg har ansvaret for det meste i huset med mer enn to knotter, er det jeg som får mail fra TV-leverandøren - og andre tekniske tilknytninger her i huset.
Nå sitter jeg med en mail fra Telenor:

"Med TV fra Telenor finnes det imidlertid en løsning som kan tilfredsstille både sportsentusiasten og Sex og singelliv-fansen på samme tid. Ved hjelp av en fiffig, liten funksjon på TV-opptakeren din – "bilde i bilde" - kan du nemlig la din bedre halvdel få nyte TV-seriene sine samtidig som du får med deg Therese Johaug, Andreas Thorkildsen eller andre norske og internasjonale håps kamp for heder og ære."

Funksjonen er fin den, det er ikke det. Men hvorfor er den henvendt til Sportsidioten?
Eller hva får dem til å tro at gubben er hekta på Sex og singelliv?
;-)

2 kommentarer:

  1. Hm... Jeg trodde i grunnen ikke du var særlig fan av Sex og singelliv heller, og at det gikk en del i fotball hos deg også? Kanskje er det heller er sånn at kjønn ikke har så mye å si, men at interesse for sport og interesse for IKT ofte henger sammen? Ikke at det stemmer for mitt vedkommende, men hvem vet? ;)

    SvarSlett
  2. Jo, jeg liker Sex og singelliv. Det tok bare lang tid før jeg ble kjent med alle folka - som vanlig. ;-)
    Den fotballinteressen min er av høyst teoretisk karakter, er jeg redd. For å kunne holde i gang en samtale med en viss ung herremann. Derfor diverse lenker på FB-profilen min, i håp om at han skal se dem og faktisk lese det som står der. Skjønner at det kan se ut som om jeg er blodfan av både Barca og Liverpool...

    Men nettet har jo uansett "skjønt" for lenge siden at jeg er mann, jeg får støtt og stadig tilbud om å gjøre den en inch lenger.
    ;-)

    SvarSlett