tirsdag 13. januar 2009

Savnet ble for stort...

Jeg begynte å blogge i 2003, men ble musesyk mm. i fjor og avsluttet bloggen jeg hadde da. Derfor heter denne "andre runde". Nå er musesyken bedre, og jeg savner virkelig å være en del av Bloggosfæren, så her er jeg igjen.
Hage, bøker, foto, nettet, er blant interessene mine. Jeg er på jakt etter interesser som ikke innebærer bruk av armer, og har blinket ut historie som en god hobby-kandidat.
Så prøver jeg å bli så frisk jeg kan i resten av kropp og sjel, og for øyeblikket er det faktisk hovedinnholdet i livet mitt, som deltids-sykemeldt.
Siste året jeg hadde forrige blogg var jeg temmelig negativ, fordi jeg var så sliten. Jeg startet andre runde for en stund siden som en privat dagbok, men har slettet en del innlegg som ikke har godt av å publiseres. For bildet man gir av seg selv på nettet blir jo alltid enda mer redigert enn det man presenterer "live".
Her vil jeg prøve å fokusere på positive hendelser. Og jeg har som mål å ikke skrive for ofte, siden jeg slett ikke vil bli like musesyk igjen. Dessuten vil jeg gjerne få skikk på mobil-blogging, siden den tastingen ikke er like belastende for hendene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar