fredag 9. oktober 2009

Lykkelig uvitende

I dag var det innvielsesfest på det nye spiserommet som vi deler med resten av kultur-gjengen og med helsearbeiderne på denne sida av byen. Ingen andre fra biblioteket kunne møte, men jeg tenkte at det måtte jo være én representant, om ikke annet. Og så viste det seg at ingen andre fra kultur kom i det hele tatt.
Dermed har jeg hatt en festlig ettermiddag og kveld sammen med drøssevis av koselige, kloke og tenkende kommune-helsefolk, og det har vært givende! Hadde jeg visst at jeg ble eneste kultur-mennesket, hadde jeg sikkert ikke turt å komme. Så det er jeg jammen glad jeg ikke visste!

2 kommentarer:

  1. Ja det er sannelig godt å være uvitende noen ganger:)

    SvarSlett
  2. Ja, jeg møtte jo til og med en tårnseiler du kjenner! Trivelig kar, men det vet du vel allerede?
    ;-)

    SvarSlett