søndag 17. juli 2011

Halesia Carolina, en ny "MåHa"?

Mens jeg var tvunget til å sitte rolig her en stund, hadde jeg diverse permakultursnutter på YouTube i gang. En av disse nevnte et snowbelltree, så da måtte jeg jo lete litt. Snøklokketre, finnes tydeligvis i Norge, og en annen Hagegalblogger kjøpte et i fjor. Så nå håper jeg spent på at hun forteller om oppførselen til treet!
Det er ikke så høyt, så kanskje jeg kan få det til å vokse der jeg ikke vil ha eiketrær og eikekratt oppå knatten?
Det måtte jo naboene ovafor bli glade for, lavt tre med vakre blomster og pen høstfarge?

Har bestilt motorsag (med batteri og startknapp, hurra!) for noen dager siden, men må tilstå at jeg lurer på hvordan jeg skal få kverket eik mer permanent uten å bruke kjemikalier...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar