lørdag 24. mars 2012

Vegring

I dag er jeg helt vrang. Det mangler ikke på ting å ta fatt på, verken ute eller inne. Men jeg kommer ikke i gang med noe som helst. Første prioritet er å få spylt ferdig veranda. Kan noen lure meg i gang? Det stritter i hele meg, at helga burde ikke være bare burde burde - you know.
Men akkurat nå er det "Burder" overalt.
Takrenner som skal opp, gjerder som skal snekres, hus vaskes og males, bod vaskes, garasje feies, ... og trær felles. Vanningssystem vil jeg også ha. Og snakke med en nabo om en grensegreie. Som egentlig er et pluss for oss begge, tror jeg, men det er tungt å få gjort det likevel.

Ønsker meg en snill, forståelsesfull, økologisk innstilt og rimelig snekker. Gjerne en murer også.
Kanskje køen på Altinn har roet seg, btw? Vil gjerne ha mindre baksmell enn sist, om ikke annet. Har trukket ekstra skatt, så det burde være mulig.

2 kommentarer:

  1. OG en riktig god helg fortsatt Anita! :-)

    SvarSlett
  2. Takk skal du ha, Blomsterguri! Jeg fikk da tatt et tak på verandaen. Og jammen kom poden hjem og tok et godt stykke, han også! Nå bør jeg nok snakke litt med kjøkkenet, for kyllingkjøttbollene jeg lagde tidligere i kveld var så gode at jeg spiste litt i overkant, og bare sank sammen i sofaen...

    SvarSlett