tirsdag 4. september 2012

Klar for foredrag!

I morgen skal jeg en tur til Grimstad sammen med min kjære. Vi skal på foredrag om flerårige matplanter, og jeg gleder meg skikkelig! Det har vært mye fram og tilbake med barnevakt-trøbbel og andre logistikk-problemer, men nå håper og tror vi at vi har funnet en grei løsning. Jeg skal huske notatbok, og se om ikke jeg kan få laget en bloggpost i etterkant!

Jeg er sørgelig i bakleksa med hageblogging, og sant og si også med hagen. Skulle ut og plukke blomstererter i tusmørket i sted, men fant bare masse belger. Noen STORE, så her har nok utålmodigheten med spiring lurt meg til å putte sukkererter i blomsterertene eller omvendt. Med litt flaks kan jeg få tatt litt hage i morgen formiddag. Men da må ryggen min bli litt bedre. Den har vært helt på trynet de siste par dagene. Qi Gong og turgåing til tross.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar