onsdag 12. september 2012

Hagenekt

Ja, tenk. Hagenekt.
!
Den ellers så fornuftige kiropraktoren - som har gjort underverker - har gitt meg hagenekt. Skulle tro han så på meg at jeg ikke var typen til å flagre rundt i blondegevanter og plukke buketter, men hadde et bedre lag med greip og andre vektstangprinsippkrevende redskap. Hmpf.

Kanskje jeg skulle gå ut og faktisk plukke en bukett? Hvis jeg lover å verken røre greip, spade, trillebår eller motorsag? Men blonder blir det ikke noe av, det sier jeg bare.

8 kommentarer:

  1. Huff, tørr ikke nærme meg slike ryggspesialister, hagenekt, hvilken skjebne?!

    SvarSlett
  2. Men de skal være effektive, da. Og da kan jeg vel gyve på igjen, som om jeg ingenting har lært...
    ;-)
    Neida...

    SvarSlett
  3. Au da, hvordan skal det gå da? jaja, av og til må en bare høre på ekspertene, og kanskje ryggen din vil takke deg :) Du kan jo delegere litt da?
    God bedring!

    SvarSlett
  4. Ingen blonder?!? Nå ødela du fullstendig bildet jeg har hatt i hodet hver gang du har snakket om hage http://2.bp.blogspot.com/-B8NCQi8ovOs/TdOdnZ3L-XI/AAAAAAAAAhw/zVynVlArQ5s/s320/Romantic%2BWedding%2BDress01.jpg

    SvarSlett
  5. He-he - og jeg fikk et helt nytt bilde av hva du assosierer med blonder, Fjordgløtt!

    SvarSlett
  6. Har delegert litt i dag, Krepsemor. Men han som står lagligst til for delegering er også lagligst til for sjåførtjenester, middag, tøyvask osv.
    Jeg er flink til å henge opp og ta ned, da.

    SvarSlett
  7. Det er forskjell på hageblonder og andre blonder, er det ikke? :D

    SvarSlett
  8. Resten av den der bør vi kanskje heller ta over en - forhåpentligvis snarlig - rødvin, Fjordgløtt! (Eller kakao...)

    SvarSlett