onsdag 31. mars 2010

Tre minutters vitamininnsprøytning

Etter å ha fått Lathyrus tingitanus Rosea, måtte jeg sjekke litt med forrige eier. De vokser jo så det kviner, skal de toppes?
En kjapp telefon avkreftet det, og samtidig fikk vi gitt hverandre en liten oppdatering på planteståa: Hun har cosmos-knopper, en fuchsia åpner seg snart, de litt sjabre nellikene er flyttet ut og ser ut til å tåle det helt fint mm. Jeg fikk delt med noen gleden ved å oppdage at jeg HAR Dronning Ingrid, en stikling jeg trodde var mørk har sneket seg til å sette knopp i skjul av tomatene, og den er så lyserosa og tander som bare dét! Og fiolene jeg fikk har jeg satt ut, og bla bla bla.

Hvordan vi ellers har det, rakk vi ikke innom, da hverdagen banket på hos begge etter relativt kort tid, men det viktigste er oppsummert!
;-)

2 kommentarer:

  1. Det er godt med en hageprat! Jeg prater hage på bloggen - ikke så mange flere som har hageinteresse i nabolaget dessverre. Kos deg i påsken!

    SvarSlett
  2. I like måte, Blomsterguri!

    SvarSlett