onsdag 8. april 2009

Furten fotballgutt

Han var ikke blid da han kom hjem fra kampen, men tørket tårene og gikk til TV-skjermen med hjertet i rødt. Nå er stillingen 1-3 i de BLÅs favør, og han ligger og slår i gulvet og brøler hver gang ballen går feil vei. En ørliten trøst at Barca banker Bayern M.
Han har aldri fotballflaks på onsdager, påstår han.
  • Start-Vålerenga 2-3 2005
  • Nesten alle kampene laget hans har spilt
  • I dag

Jeg er nesten litt misunnelig på at det går an å ta ut så mye raseri på en dag. På noe så - for meg, og unnskyld til alle seriøse fans - harmløst.

2 kommentarer:

  1. Jeg regner med at det er sønnen, og ikke mannen her skrives om! ;-)

    -ellers er det vel fint med "gjennomlufting" - følger sikker noe annet "støv" med også da!!!

    Selv venter jeg på rundstykkene skal heves ferdig!

    SvarSlett
  2. Det er definitivt sønnen. LOL!
    Mannen i huset har fremdeles et fårete og forbauset smil over å ha fast sete og sesongkort på en fotballstadion. Det hadde nok ingen av oss trodd han noen gang skulle få...
    Personlig foretrekker jeg menn med forkle, det er det jeg er vant til hjemmefra! Og det er nå heldigvis oftere jeg finner min kjære der enn foran fotball-TV.

    SvarSlett