lørdag 28. mai 2011

Farlige fristelser

Jeg prøver egentlig å begrense mitt private blogg-landskap til folk jeg kjenner "ordentlig", som for meg har vært definert som ikke "bare" virtuelt. Simpelthen fordi armene mine ikke tåler mer nett enn som så, men jeg må følge med for ikke å dette ut sånn sosialt sett her i strøket.

Men så har jeg noen jeg har blitt kjent med virtuelt av forskjellige grunner og følger av den grunn. Og noen med like interesser.

Og så har jeg noen jeg ikke tør følge, men like fullt ramler innom av og til fordi de er så flotte og fordi de figurerer i annenhver blogroll rundtomkring. En av disse er bloggen Alt Godt, som jeg da til gjengjeld bruker GOD tid på en gang i ny og ne. Og der fant jeg en ny bruk av rabarbra, rabarbrarull, som vi definitivt skal få sjekket ut i morgen den dag! Jeg gleder meg allerede!

1 kommentar:

  1. Takk for tipset! Rabarbraen er i ferd å ta over et av bedene mine, så denne skal jeg absolutt prøve. :)

    SvarSlett