mandag 30. mai 2011

Stabeist

Nå er jeg så lei av drittvær og drittrygg at jeg tok med sistnevnte ut til førstnevnte og fikk trasset ferdig pallekarm 2. Bønnene som har stått alt for lenge i vann, ble satt ned, - har vel mine tvil om det kan bli noe som helst... Dette var lave bønner, men har noen blomsterbønner på lur om første runde går skeis.
Blodbegerplanten som aldri ble priklet fikk klatre i rosebuen. Antar at regn er bedre enn sol når den har stått inne...
Men så kom en forsinket førsteklassing hjem og skulle gjøre lekser. Koriander og flatbladet persille står foreløpig igjen i såpottene oppå jordhaugen i pallekarmen.
Veslemor er en utmerket ryggstrekker, vi har en god vinkel med henne på min mage og jeg på sofaen når hun skal øve på høytlesning.
:-)
Åh, det har vært to blomster på peanøttene! Oransje, ser det ut for, men de er altså visnet av uten at vi egentlig har fått det med oss. Vi får tro det kommer fler.

1 kommentar:

  1. Erglig med alt som går dålig ,men det er vel bedre vær i sikte så vi får ta igjen det tapte da haha, det går jo ingen steder.
    Ha en fin dag ,Marit.

    SvarSlett