søndag 16. oktober 2011

Avsporinger

Før jeg startet med hagen denne helga, skrev jeg navnepinner til høstsådden. Flere poser frø skal ut og bli sådd nå for å starte tidligere når våren kommer. Jeg la posene og pinnene ved verandadøra.
Så skulle jeg bare...
...flytte baljene jeg skal så i - men da måtte jeg også flytte kanoen
...under kanoen var det div ugress, så der ble det et større stein-flytte-og-barkpåfyllings-prosjekt
... noen av stedene jeg tok stein fra, måtte jeg luke litt sånn i farten
o.s.v, o.s.v.
Vi har jobbet som helter, hele helga. De siste pellisene inn, hostaslappfisker fjernet, gress klippet, jordskokk tatt opp, ting som kan være ute m presenning flyttet til der kanoen lå, ryddet i boden, soldet nærmer seg ferdig (men snekring sliter på armene, så det tar sin tid)
Til og med kaffe på verandaen i deilig sol har vi fått tid til!
...
Men frøene, de ligger ved verandadøra...

2 kommentarer:

  1. Såld ferdig, presenning på plass. Men disse frøene ligger fremdeles og slenger ved verandadøra...
    :-(

    SvarSlett
  2. Frø i jorda!
    Men rett etterpå oppdaget jeg at noen andre gulrotfrø (parmex)har spirt allerede. Tror kanskje ikke dette var noen god ide i det hele tatt...

    SvarSlett