tirsdag 18. august 2009

Sakte formstigning

Fremdeles inderlig forkjølet, men i alle fall ute av dynene. Krydder på tilværelsen i dag er en haug med tak-leggere som tramper rundt og dunker meg i hodet. I alle fall kjennes det ut som det er det de gjør. Tok på meg caps og solbriller og fikk reddet unna noen meter av de gamle takrennene. Jobbegutta hadde åpenbart ikke fått beskjed om at jeg skal leke blikkenslager på boden etterpå.
Men akkurat nå var det hyggelig å få pc en liten halvtime så jeg slapp mer formiddagstv.

5 kommentarer:

  1. God bedring! Går ut fra at du ikke skal til Edith i dag da?.......

    SvarSlett
  2. Stakkars deg, da! Og god bedring! Både med taket og forkjølelsen! Ser at jeg glemte Edith... Vet snaut hvilken dag det er for tiden. Slitsomt å begynne på jobb igjen. HM!

    SvarSlett
  3. Er du syk du stakkars? Håper det blir bedring fortere enn svint.
    Nå ble jeg så spent på hva du skal lage av de gamle takrennene - høres ut som noe spennende:)

    SvarSlett
  4. Takk og takk, damer! Er bedre.
    Det blir nok ikke så spennende med takrennene, de skal simpelthen bli takrenner, men nå på bod og i bak-kant av garasjen. Nå er det ganske fuktig akkurat i bakken der, og bod-døra går ikke opp høst og vinter.
    Drømmen er jo at vannet skal renne oppi en flott tretønne, med yndig kran, helst formet som en fugl, og aller helst skjult svetteslange tilkoblet, men siden jeg ikke helt vet hvordan jeg skal få til dét, blir det nok bare vanlig opplegg.

    SvarSlett
  5. Godt å høre at du kommer deg. :-) Synd du ikke var med i går da. Håper vi sees snart.

    SvarSlett