mandag 31. august 2009

Ut på tur

Dager med regn og tåke starter sjelden godt for meg. Jeg verker, er daff og tung og vil egentlig bare bli under dyna. Men så viser det seg at de er en hemmelig gave. Når jeg bare trosser daffheten, kommer kroppen i gang og alt blir meget bedre etter en dryppende våt skogstur. I dag var det Jegersberg som ble turområde, mest fordi jeg da kunne bli kjørt av gubben den ene veien.

Dagene med sol-og-regn er bare hodepine og elendighet for tida, og det hjelper bare litt med solbriller og caps, så jeg trenger virkelig disse hemmelige energibombene.
Samtidig fikk jeg sjekket ut treningstilbudet på Spicheren - til det blir for kaldt å være ute. Jeg satser på å være god nok til bassengtrening litt utpå høsten! Kanskje gåbånd eller hva det heter også? Må prøve, i alle fall.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar