lørdag 1. august 2009

Å pliise alle

Jeg og enkelte av de hagegale snakket om å få med seg Rose-og fuchsia-treff som er 2. august på Gimle Gård og Agder naturmuseum. Og jeg tenkte at det blir fint. Så kom jeg til å tenke på at mamman min en gang omtalte dette som en tradisjon vi hadde, og da tenkte jeg at jeg fikk bakke ut i forhold til de gale.
Men så skulle mamma ha gjester...
- men så kommer de seinere...
Nå drar jeg med mamma og veslemor her i huset, og håper jeg ser noen av de Gale på stand - eller når de har tatt stand ;-)

Ellea har lagt ut bilde av en spesielt lekker klematis i dag... Clematis florida Sieboldii er bare en drøm... og hos Bakker sier de at den kan ta sone 2!

5 kommentarer:

  1. Er ikke lett det der, ...det med å være tilstede for alle. Jeg var fast bestemt på å troppe opp, men med mann som har ferie, venner som vil på blåbærtur osv. er det nesten som om jeg ønsker regnvær (akkurat det er bare tull da). Hva dagen bringer vet ingen før den er over....

    SvarSlett
  2. Oh la la hva jeg går glipp av ved å bo langt i bushen og vekk fra dere!!

    SvarSlett
  3. Tror jeg tusler i dusjen jeg så jeg kan ta meg en tur til Gimle gård.

    Wow! Kanskje sieboldi klarer å overvintre ute? Jeg tar ingen sjanser i år. Den står jo i krukke så den skal få komme inn i drivhuset i vinter.

    SvarSlett
  4. Ja du slapp ikke unna oss!! Så deg nok!!

    SvarSlett
  5. Vel, Kristin, regn fikk du!
    Vi fikk det omtrent da vi gikk fra arrangementet, så jeg skal ikke klage.

    SvarSlett