tirsdag 30. juni 2009

Møkk lei av Elkjøps mangel på service

Makan til elendig kundebehandling skal man lete lenge etter!
Fryseskapet de solgte oss for to uker siden er defekt, men får de hentet det? Å nei da.
Nå har jeg ventet og ventet på sjåfører som ikke kommer når de har sagt de skal, holdt meg hjemme i sommervarmen, ringt kundeservice gang på gang. Hjelper det? NEI!
Hvis ikke de kommer i morgen som de har lovet (og hvorfor skulle de det når de ikke har kommet de andre gangene?) kommer jeg til å dra ut og lage skikkelig scene i butikken.
Og jeg som har vært DEN trofaste kunden hos dem! Bærbar, støvsuger og flatskjerm til pc bare den siste måneden. (Så vet dere hvor feriepengene tok veien...)
Jeg er virkelig dødsskuffet!!!

Kjipeste er at vi ikke fikk pusset opp rommet til vesla der den gamle fryseboksen står mens det var barnefritt i forrige uke. Nå blir det neppe før til neste sommer...
Men gudsjelov at vi ikke satset på at de skulle ta med den gamle frysen da de kom med skapet, da hadde vi hatt mengder med ødelagt mat i tillegg...

8 kommentarer:

  1. Herreminn så utrolig irriterende.

    SvarSlett
  2. Kjempeservice... helt til noe er galt!

    Lag scene - jeg kommer og heier på deg!

    SvarSlett
  3. Skal ut i "Parken" i morgen jeg¨, så bare ring, så kommer jeg i hylekoret jeg, om jeg er der fremdeles.
    TRAMP HARDT I GULVET. Selv om vi har hatt en god del fine sommerdager, så sløser vi dem ikke vekk på å vente på folk som ikke kommer.!!!!!!!

    SvarSlett
  4. Det er så irriterende når de ikke kommer nå de sier det. Misbruk av andre mennesker tid er det!!

    SvarSlett
  5. ...Og jeg venter fremdeles...
    :-(
    Med resten av familien på stranda...
    :-(

    SvarSlett
  6. Nå har de omsider vært her, de kom to minutter etter at jeg ringte kundesenteret deres igjen. Ringte ett over halv tre, siden de skulle komme før tre og skulle ringe en halv time før.

    Han ene hadde forresten vært inne i hjem som så mye verre ut enn mitt! Jeg tror det var et forsøk på å blidgjøre meg.

    Nå får jeg titte innom nettbanken for å se om jeg har fått tilbake pengene så jeg kan kjøpe meg fryseskap... Men denne gangen blir det hos Bakke, Foss eller Rolfs, lokale firmaer som lever av service.
    Foss bladde forsyne seg gjennom papirarkivet sitt for flere måneder da produksjonsnummeret på vaskemaskina mi viste at jeg hadde garanti-tid igjen men fabrikken like fullt forlangte kvittering. Jeg trodde det var tre års garanti og ikke fem, så jeg hadde kastet kvitteringa året før. Men han mente å huske huset mitt og trodde det var etter sommerferien, så han hadde tatt arkivgravinga litt innimellom slaga!
    DET kan man kalle service, det!

    SvarSlett
  7. Fint at det til slutt ordnet seg! Bruke tid på sånt - passer aldri!!!

    Her kjøpes alt lokalt og har blitt gjort så siden 86. Nå har de bitt "store" Expertforhandlere, men med samme drivere. En får håpe at de ikke fanges av "selg og løp - ideologien"!

    Det meldes om 30 pluss idag - godt å ha noe kaldt i frysa! ;-)

    SvarSlett
  8. Stod i kø hos Elkjøp sammen med en masse andre mennesker en gang. Én av de tre som betjente kunder gikk av gårde til lageret for å sjekke noe. Da han ikke var kommet tilbake etter 10 minutter spurte kunden en av de andre som kom fra lageret hvor "hennes" kundebehandler var blitt av. "Han gikk på møte," fikk hun til svar.

    Stakkaren som ikke var gått på møte ble kjeftet huden full av hele køen, før samtlige forlot lokalet. Har ikke handlet der etter det.

    SvarSlett