torsdag 5. februar 2009

Bivirkning

En pussig bivirkning ved å gå sykemeldt, er musikk-smaken. Jeg har ofte VoiceTV på når jeg er alene, spesielt hvis jeg skal trene nå som cd-spilleren er kaputt. LP-plater er liksom for sarte til den slags. Og nå oppdaget jeg at jeg skrudde opp lyden da Madcons Liar kom på. Jeg er riktig sjarmert av dem, og synes det er pinlig, rett og slett. Skikkelig sånn "Middelaldrende dame som sikler på unge gutter"-kjerring. Enda jeg ikke egentlig har godtatt å være middelaldrende, en gang.
Dessuten hadde jeg IKKE tenkt å hekte meg på hip-hop, noe må guttungen ha å gjøre opprør med. Men yo, da. Mor sitter og nikker med til Karpe Diem - må forske litt på tekstene deres.

Viktigst er vel at det betyr at jeg har en god dag. Ingen musikk hvis det ikke er et snev av overskudd til stede.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar