fredag 27. februar 2009

Spennende bok om plantejegere

Eller "Demonstrasjon på hvorfor avisene taper kampen"

En venninne sendte meg en pdf av en side i en avis. En anmeldelse av Ole Jonny Larsens bok De store plantejegerne. Jeg likte anmeldelsen, og gikk til Dag og Tid for å finne hele, slik at jeg kunne lenke direkte til anmeldelsen. For jeg liker jo Dag og Tid også, og kan godt reklamere litt for dem, tenkte jeg.
Men for å lese anmeldelsen må du betale 25 kroner for å kjøpe akkurat dét nummeret, når du ikke sitter på abonnementsrettigheter slik min venninne gjør på jobben sin.
Det gidder jeg jo ikke, og ikke oppfordrer jeg mine lesere til å gidde det heller. Da lenker jeg heller direkte til forlagsomtalen. For jeg er helt sikker på at Ole Jonny fortjener blest om boka si! Løp og kjøp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar