torsdag 9. juli 2009

Jordbærtid og furting

Det er jordbær til spising i hagen, men ikke nok til frysing, synes jeg. Så i dag hadde jeg egentlig bedt mamma og pappa om å svinge innom med et par kasser fra utsalget borti gata. Jeg er nemlig fri for bil denne uka, og er i sakens anledning noe mildere stemt over forslaget om at de som kjøper ny bil skal få større vrakpant enn de som ikke gjør det!?
Selv om jeg i prinsippet synes de som velger å ta hel-kollektiv løsning burde premieres mye mer enn de som stimulerer til videre veiutbygging... Det blir ganske sikkert el-bil neste gang, men jeg tviler på at vi orker å være uten ego-transport. Jeg har tenkt alvorlig på leiebil flere ganger denne uka, for å være helt ærlig.
Men altså jordbær. Måtte avbestille kassene fordi ryggen er helt på trynet igjen. Det er sikkert bare værskiftet og en forferdelig buss-sjåfør i går, men det hjelper i grunnen bare litt å ha en grunn. Spesielt siden jeg var hos legen dagen før den begynte å skrante og fortalte ham at det meste var i alle fall noe bedre nå. Ikke helt forsont med kroniker-tanken, som dere skjønner.

Sukk. Så nå skal jeg være i rolig og forsiktig bevegelse noen dager igjen. Og lite på nett, kjenner jeg. Trodde albuene var ganske bra nå, men det var vel bare et dustete håp. Skjer det noe jeg kan bli med på, så send meg en sms.
;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar