tirsdag 27. april 2010

Stein og andre småputlerier

I dag har jeg prøvd på forsiktig vis å lage steinsti langs skilleveggen. Bærer ikke de tyngste, men vipper/dytter steinene en lengde om gangen. Ønsker meg flere store steiner. Flate, men store. Håper steinene skal gi en liten nattegrad ekstra til druene.

Myntene som har stått i potte i garasjen i vinter, ser ut til å ha tatt kvelden. Var litt redd for å sette dem i bedet, sånn som de sprer seg, men er litt ulykkelig hvis de faktisk har frysetørket i hjel.

Ellers har jeg plantet en litt stor terracottapotte med ildsvevene jeg sådde i fjor. Den er vel en villplante, men jeg bare ELSKER fargen. Potta er dyttet unna synsvidde, så får vi håpe jeg husker å finne den fram når det blir showtime!

Sneglene gjemmer seg under løvetann-rosettene, har jeg oppdaget. Det er dumt av dem, men fint for meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar