mandag 13. juli 2009

Elkjøps anti-service-kampanje fortsetter - nå med nytt produkt?

I dag var jeg på Elkjøp for å levere den defekte pc-skjermen. Men fikk jeg ny? Å nei, da. De tar den inn til service. Selv om første reklamasjon var innen 14-dagersfristen (for nytt produkt når noe er defekt). Men da skjønte verken Elkjøp eller jeg at det var skjermen som var problemet, og de ville ikke teste den siden den var ny... Jeg hadde med skjermen da jeg reklamerte for sikkerhets skyld, nemlig. Nå har det gått over 30-dagersfristen (for å heve kjøpet), jeg hadde jo ikke bil hjemme til å komme meg ut dit pga gubbens ferie. Men ganske mange av disse dagene har jo PCen stått hos Elkjøp til testing.
Nå skal jeg skrive klagebrev. Det må jo være første reklamasjon som gjelder, selv om de ikke en gang ville teste skjermen?
Vesla som var med dro en runde om fryseskapet mens vi stod i køen ved service-disken, og jeg fikk forklart at det nye, det som IKKE er kjøpt på Elkjøp, DET funker fint. Og, nei, vennen, vi skal ikke kjøpe noe mer her. Ingenting, faktisk. Hvis vi bare får orden på dette her noen gang. Men det ser ut for at vi må hit en sjette gang i sommer... Men nå er det i alle fall ikke like fint vær som da vi ventet på de som skulle levere og hente fryseskap.
Sukk.

2 kommentarer:

  1. Ja, vi har nettopp kjøpt en dvd-spiller til bilen der. Tror du fjernkontrollen virker så lenge den er inni veska som man må bruke for å få hengt den opp i bilen er på? Neida. Virker bare uten den. Veldig vits det da...

    SvarSlett
  2. Min fjernkontroll virker i veska hvis du bare peker fra underkanten, altså holder fjernkontrollen i samme plan som selve plata ligger. Prøvd det?

    SvarSlett