søndag 28. mars 2010

Man skal ikke motstå fristelser...

...tenk om de ikke kommer igjen?!
Omtrent dér var vel tankene min da jeg tross armene la til en ny på Følger-lista mi. Jeg er jo egentlig streng på at jeg kun følger de jeg kjenner "ordentlig", for å begrense det hele litt. Men etter drivhusprogrammene kunne jeg ikke dy meg, og har lagt til Claus Dalby. Og må jo bare sikle litt når han skal lage pesto. Mangeslungen type: Barnebokmesse, pesto og hornfioler som stikkord i to innlegg på rad.
Tror jeg ville likt ham ;-)

4 kommentarer:

  1. Nei absolutt ikke! Fistelsene er jo der til å brukes!?!?! ;? Er de ikke???
    Jeg følger mange blogger jeg for jeg finner så mye spennede rundt omkring - og jeg sier det sånn:
    Tenk om jeg ikke finner dem igjen???!!! da er det bedre å ta vare på alt det flotte,
    men noen begrensninger må man jo ha :D selv jeg har innsett det ;D men inntil videre samler jeg! ;))))
    Og Claus Dalby er superinspirerende da!

    Ha en flott søndag videre!

    SvarSlett
  2. Vi er nok flere som har lagt til Claus Dalby - uten å vurdere det for mye. Du - jeg står som følger hos deg - dobbelt opp - kan du fjerne èn av meg? Jeg får ikke gjort det :-) Ha en kjempefin påske!

    SvarSlett
  3. Blomsterguri: Nå har jeg blokkert en av deg. Fant ingen annen måte å gjøre det på. MEn kan du legge inn noe her nå, da?

    SvarSlett
  4. Supert! Det er nok med èn av meg om gangen. To blir for intenst :-)

    SvarSlett