tirsdag 8. september 2009

Nei, Elkjøp vinner og jeg gir opp

Den fabelaktige, dyre skjermen vi har fått som erstatning for den vi kjøpte i sommer (se forrige innlegg), viser seg å IKKE ha høyttalere innebygd. Jeg presiserte jo overfor kundebehandleren at det var derfor vi valgte den vi opprinnelig valgte , så jeg synes det er underlig å presentere denne som en "bedre" erstatning.
Men jeg har ikke armer til å demontere, kjøre til Sørlandsparken og tilbake og montere på nytt, og jeg har ikke rygg til å ta samme sirkuset som i går. Jeg orker rett og slett ikke mer.

De vinner, og jeg får gå og finne de gamle vraka av noen høyttalere som har fulgt oss gjennom de siste pcene. Kjipt. Aldri mer Elkjøp. Men det er uansett meg det går ut over. Og jeg som er sur.

2 kommentarer:

  1. Jeg har fulgt med i El-kjøp trilleren - men ikke hatt tid/ork til å kommentere!

    Bruker av og til litt mindre firma(er) (dette ble ikke bra) men altså, et jeg kan ha en fast personlig kontaktperson i. Går det ikke bra der, truer jeg med å sende noen av mine skikkelig dårlige kamerater hjem til vedkommende - for en prat!!! (Vel - i tanken i alle fall);-)

    SvarSlett
  2. Har også funnet ut at det er greiest med lokale firma. Jeg er hjertelig lei nå.
    Får man dårlige kamerater i speideren, da? Jeg husker en billedserie i et gammelt Cupido jeg en gang kom over, men de var _veldig_ gode kamerater, så det ut til...
    ;-)

    SvarSlett