onsdag 2. september 2009

Ut på tur?

Da jeg gløttet ut av vinduet før barnehagelevering, var det da lett overskyet, pent vær? Så husets student (gubben) ble invitert med på skogstur. Ungene vel på plass, og plutselig gikk lyset? Ute?
Nå virkelig fossregner det. Det var vi slett ikke kledd for, så da blir det husarbeid fram til jeg skal møte et par gamle klassevenninner. Og min kjære drar tidligere på lesesalen.

Ellers var veslemor MEGET klar for å begynne med femårsklubb i barnehagen i dag. Hun har vært klar i et år, forsåvidt.
;-)

2 kommentarer:

  1. Turværet i dag var for spesielt interesserte! - Og innbefattet ikke meg!

    5 års klubb er cuuult, og for de "store"! ;-)

    SvarSlett
  2. Ja, nå er hun største jente. På alle måter...
    To gutter er et par dager foran, men han ene sluttet med smokk mye seinere enn henne, så jeg tror hun synes hun har taket på ham.

    SvarSlett