torsdag 17. september 2009

Redningsselskapet

har innsamlingsaksjon nå!
Ønsk dem litt mer hjertelig velkommen enn jeg gjorde, jeg stusset på at de var på farten nå siden de var det på våren i fjor. Dermed tok jeg den minste lappen jeg fant i lommeboka...
Så nå måtte jeg finne meg et nummer og drive litt avlatsarbeid. Min familie er tilstrekkelig preget av de som forsvant i bølgene, selv om det er veldig lenge siden og kanskje ikke på "Redningsskøytenivå".
Får du ikke besøk, er det bare å klikke på lenka. Der finner du et telefonnummer du kan bli hundre kroner tryggere med.

4 kommentarer:

  1. Jo jeg og støtter skøyta - igjen! Jeg hadde i likhet med mange andre en nedtur da landkrabbene i toppledelsen respektløst rota som verst, men det går heldigvis bedre nå!
    Desuten har jeg i mange år reparet smøskøytene her på kysten. Hjelpe meg så utslitte og elendige de var! Nå har det heldigvis bedret seg.
    Som en kuriositet kan jeg nevene at jeg har jobba en del med den første skøyta - Colin Archer! Mye god jord i den!!!

    SvarSlett
  2. http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/article702017.ece

    Er dette han???

    SvarSlett
  3. TurboLotte: Ikke min gutt, det der, nei. Min ble ikke påkjørt, han kjørte selv på bilen. (Over sletta ved helsestasjonen så fort han kunne for å få til et skikkelig hopp der kanten er (der sletta slutter og veien begynner), og der kom det en bil retning fra skolen. Veldig ansvarlig sjåfør, ringte meg og ventet til jeg kom, selv om hun hadde barnehagebarn i bilen og skulle vært på jobb halv ni...)

    SvarSlett
  4. Harryford: Jord? Som i ballastjord?

    SvarSlett